§ 1 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Akant Bliźniak Bartosz, ul. Pogodna 46 , 34-122 Gierałtowiczki, NIP: PL 5512290989, REGON: 120179670
- Adres e-mail: kontakt@akantmeble.pl
- Telefon: +48 509 749 950 – godzinach 7.00 do 15.00
§ 2 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, z podatekiem VAT.
- Na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności , a także podaje dane do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi fakturę lub paragon najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów jako Gość bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu. fajnie jak by był taka opcja zakupów jako gość
- Zastrzega się, że Sprzedawca może w przypadku nieprawidłowości w zamówieniu niezbędnych do realizacji przesyłki (i dotyczy to nieprawidłowego przedstawienia danych osobowych lub teleadresowych) odstąpić od realizacji zamówienia.
- Kupujący ma możliwość zapłaty za zakupiony towar za pośrednictwem przelewu – przedpłata, ePrzelewu,
- Dokonując przelewu bezwzględnie należy w tytule przelewu podać nadany w potwierdzeniu numer zamówienia. Jest to warunek niezbędny dla realizacji zamówienia.
- Numer rachunku bankowego, na który można dokonywać wpłat w polskiej walucie: Santander 44 1090 2011 0000 0001 3311 7648 PLN
- Paragon jest standardowym dokumentem potwierdzającym zakup. Faktura VAT wystawiana jest tylko dla firmy
- Sklep przestaje być związany zamówieniem Kupującego, złożonych w systemie przedpłaty w przypadku, gdy w terminie 7dni od dnia wysłania e-mail potwierdzającego zamówienie na wskazany rachunek nie wpłynie zapłata
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sprzedawcy.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie. Możliwa jest jednak częściowa realizacja zamówienia, w różnych terminach, po wcześniejszym uzgodnieniem .
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Produkty dostarczane przesyłką kurierską są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach odpowiednich dla działania poszczególnej firmy kurierskiej.
- SKLEP nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w produkcji bądź w transporcie wynikające z przyczyn losowych, niezależnych od niego. Termin realizacji może ulec zmianie .
- Wszystkie przesyłki kurier bądź inny przewoźnik jest zobowiązany wyładować z samochodu. W cenę transportu nie jest wliczona usługa wniesienia mebla.
- Podczas odbioru przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia . W przypadku, uszkodzenia opakowania przesyłki należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Działem Obsługi . Spisany protokół szkody jest podstawą do dalszej drogi reklamacyjnej.
§ 7 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 1 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, na swój koszt , na adres AKANT ul Pogodna 46 , 34-122 Gierałtowiczki , w oryginalnym opakowaniu
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni
- Samodzielna próba naprawy uszkodzeń traci możliwość reklamowania
- Elementy drewniane, które są klejone w meblu mogą pracować na połączeniach co jest naturalną cechą niektórych produktu i nie podlega reklamacji
- Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez Kupującego nie podlegają reklamacji
- Wymiary produktów podane w e-sklepie mogą się różnić od rzeczywistych o +/- 5cm, co wynika z procesów technologicznych
- W okresie niskich temperatur, ze względu na wysoką amplitudę temperatur, zaleca się przetrzymanie mebla w pomieszczeniu adaptacyjnym w celu uniknięcia szoku termicznego
§ 8 POZOSTAŁE INFORMACJE
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga każdorazowo akceptacji regulaminu.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@akantmeble.pl , konto zostanie usunięte
- AKANT zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Każdy Usługobiorca zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie Newslettera, zawierającego informację o zmianie Regulaminu lub wiadomości email .